تلفن پاناسونیک ساخت کجاست؟

تلفن پاناسونیک

حتما نام پاناسونیک تا به امروز به گوش شما رسیده است یا حداقل یک محصول از این شرکت را استفاده کرده اید. پاناسونیک در سال 1918 توسط کونوسکه ماتسوشیتا در ژاپن تاسیس شد. در ابتدا نام این شرکت به نام موسس آن یعنی ماتسوشیتا نام گذاری شده بود و دفتر مرکزی آن نیز در شهر اوساکا قرار داشت.

شروع کار این شرکت با فروش لامپ، اتوی برقی و هولدورهای لامپ آغاز شد ولی شروع تولیدات مخصوص به این شرکت در سال ۱۹۲۷ با لامپ‌های دوچرخه شروع شد که این تولیدات را تحت نام ناسیونال به بازار عرضه کرد. پس از این محصولات برقی-خانگی این برند در بازار دنیا عرضه شد و به سرعت این برند در همه جا معروف شد.

در سال ۱۹۶۱ ماتسوشیتا، به ایالات متحده آمریکا سفر کرد و پس از دیدارهایی که با بزرگترین فروشندگان لوازم الکترونیکی این کشور داشت، اقدام به تولید تلویزیون با برند پاناسونیک، برای بازار آمریکا نمود. پس از آن در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۰۸ این برند از ناسیونال به پاناسونیک تغییر نام داد.

تلفن پاناسونیک ساخت کجاست؟

در حال حاضر محصولات تولید شده توسط این برند شامل :

تلویزیون (ال ‌سی ‌دی، ال ‌ای ‌دی)، دستگاه‌های پخش دی وی دی، سیستم‌های سینمای خانگی، دستگاه‌‌های ضبط و پخش تصاویر دیجیتال، دوربین‌های فیلمبرداری ویدئویی، دوربین‌های عکاسی دیجیتال، لوازم صوتی خانگی و سیستم‌های صوتی حرفه ‌ای، سیستم‌ های پخش اتومبیل، وسایل برقی خانگی؛ جاروبرقی، یخچال و فریزر، مایکروویو، پلوپز، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، سشوار، غذاسازهای خانگی، سیستم ‌های اتوماسیون اداری، سیستم‌های مخابراتی، مهندسی سیستم، سیستم‌های دوربین مدار بسته، سیستم‌‌های امنیتی، تجهیزات مانیتورینگ، نمایشگرهای پلاسما، نمایشگرهای دید بالا، پروژکتورها، کولرهای گازی و تجهیزات تهویه هوا، سیستم‌های پردازش اسناد، دستگاه‌ های فتوکپی و فاکس، دستگاه‌‌های تلفن ثابت، سیستم‌های سانترال مرکزی تلفن و پی ‌ای ‌ایکس، کامپیوترهای قابل حمل صنعتی، لپ ‌تاپ و بخش‌های مهندسی سازه.

در حال حاضر تلفن‌ها از معروف‌ترین و محبوب‌ترین تولیدات شرکت پاناسونیک هستند که از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردارند. از محبوب ترین مدل های تلفن رومیزی و بیسیم در این برند می توان به تلفن بی سیم پاناسونیک مدل kx-tg3611bx، تلفن پاناسونیک 1611 و یا تلفن پاناسونیک 7705 که یک دستگاه رومیزی است اشاره کرد. بسیاری از افراد به دنبال خرید تلفن‌های رومیزی و بیسیم این برند هستند اما سوالی که ممکن است برای کاربران پیش بیاید این است که تلفن‌های پاناسونیک ساخت کجاست؟

تمامی مدل‌های تلفن پاناسونیک تحت لیسانس ژاپن تولید می شوند ولی ممکن است در کشور‌های مختلفی که پاناسونیک در آن ها مشغول به فعالیت است تولید شده باشد. چین، مالزی، ژاپن و ویتنام از جمله کشور‌هایی هستند که پاناسونیک در آن ها مشغول به تولید تلفن‌های خود است. برای اطمبنان از اینکه تلفن خریداری شده حتما اورجینال و اصل است توصیه میکنم تلفن مورد نظر خود را از یک نمایندگی تلفن پاناسونیک خریداری نمایید.

5 | (1)
تلفن بیسیم پاناسونیک
تلفن سانترال
سانترال پاناسونیک
ویدئو پرژکتور پاناسونیک
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x