بهترین مارک سانترال

بهترین مارک سانترال

امروزه کسب و کار ها ارتباطات زیادی با شرکت های همکار و مشتریان خود دارند و دیگر یک خط تلفن پاسخگوی نیاز ارتباطی آن ها نیست. با توجه به محدودیت های شرکت مخابرات و همچنین محدودیت های اقتصادی نمی توانیم برای تمام کارمندان خط شهری تلفن تهیه کنیم.

برای حل این مشکل می توانیم از دستگاه سانترال استفاده کنیم. این دستگاه ها با توجه به ظرفیت خود تعدادی خط شهری ورودی می گیرند و تعدادی خط داخلی به ما ارائه می دهند. به این صورت می توان از تعداد بسیار کمی خط داخلی تعداد زیادی خط داخلی گرفت. امکان منحصر به فردی که این دستگاه دارد این است که داخلی ها می توانند با هم تماس رایگان برقرار کنند به این ترتیب از بسیاری از شلوغی ها و هرج و مرج ها در شرکت جلوگیری می شود و برای هماهنگی کارها نیاز نیست کارمندان بین اتاق ها و میز ها جا به جا شوند و همچنین در مخارج شرکت نیز بسیار صرفه جویی می شود.

 

این دستگاه ها با ظرفیت های متفاوت می توانند هم برای کسب و کار های کوچک و هم برای کارخانجات و شرکت های بزرگ مورد استفاده قرار گیرند.

مارک های متفاوتی از این دستگاه ها در بازار موجود است. پاناسونیک یکی از شناخته شده ترین برند ها در تولید وسایل الکترونیکی به ویژه دستگاه های مخابراتی است.

پاناسونیک

این برند در سال ۱۹۱۸ در ژاپن تاسیس شد و در سال  ۲۰۱۲ به‌ عنوان چهارمین تولیدکننده تلویزیون در جهان شناخته شد. شرکت پاناسونیک هم ‌اکنون در عرصه تولید محصولات الکتریکی و الکترونیکی برای کاربردهای خانگی، تجاری و صنعتی فعالیت می‌کند. این شرکت با درآمدی معادل ۷٫۸۴۶ تریلیون ین در سال مالی منتهی به مارس ۲۰۱۲ را داشته است، که ۵۳٪ درصد از بازار ژاپن، ۲۵٪ درصد از آسیا، ۱۲٪ درصد از قاره آمریکا و ۱۰٪ درصد را نیز از بازار اروپا کسب کرده است.

در بازار محصولات مخابراتی از جمله تلفن های سانترال، رومیزی، بیسیم و دستگاه سانترال، بهترین فروش مربوط به محصولات این شرکت ژاپنی است.

5 | (1)
Not Found!
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x