نمایندگی پاناسونیک در دزفول

نمایندگی پاناسونیک در دزفول

در راستای معرفی نمایندگی‌های پاناسونیک در سراسر کشور، در این مطلب قصد داریم به نمایندگی پاناسونیک در دزفول بپردازیم تا عزیزانی که در این شهر ساکن هستند؛ بتوانند به راحتی به خدمات و محصولات شرکت پاناسونیک دسترسی داشته باشند. ناگفته نماند ایده آل گستر نمایندگی پاناسونیک به عنوان نمایندگی مجاز پاناسونیک در زمینه محصولات مخابراتی در ایران، این آمادگی را دارا می‌باشد تا به هموطنان عزیز در سراسر کشور خدمت رسانی نماید. مشتریان و علاقمنداند به محصولات شرکت پاناسونیک می‌توانند از هر نقطه از ایران، با شماره تلفن ثابت ۰۲۱۸۱۰۱۰ 📞 تماس گرفته و از خدمات شرکت ایده آل گستر بهره مند شوند. البته برای آن دسته از عزیزانی که ترجیح می‌دهند با نمایندگی‌های مستقر در  محل زندگی خود آشنا شوند نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده است. آنچه در ادامه به آن پرداخته می‌شود لیست نمایندگی‌های پاناسونیک در شهر دزفول می‌باشد. لطفا در این زمینه به چند نکته مهم توجه داشته باشید:

۱- آن دسته از همکارانی که اطلاعات تماس و یا آدرسشان نسبت به آنچه که در لیست زیر درج شده است؛ مغایرت دارد باید ضمن تماس با شرکت ایده آل گستر نسبت به اصلاح این اطلاعات، اقدام نمایند.

۲- تمامی اطلاعات درج شده در وب سایت ایده آل گستر رایگان بوده و به منظور رفاه حال بیشتر مشتریان شرکت پاناسونیک صورت پذیرفته است

۳- دوستانی که در کلاسهای آموزشی مجموعه ایده آل گستر شرکت نموده اند نیز می‌توانند جهت ارایه اطلاعات کاری خود در شهرستان مورد نظر اقدام نمایند .

۴- آن دسته از نمایندگی‌های یکه ترجیح می‌دهند اطلاعات بیشتری از آن‌ها در وب سایت ایده آل گستر درج شود؛ باید ضمن تماس با این شرکت، آمادگی خود را در این زمینه اعلام نمایند                                          

5 – شماره تلفن 88940000 📞 در ساعات اداری پاسخگوی سئوالات فنی شما هموطنان گرامی در زمینه نصب و یا برنامه ریزی مراکز تلفن سانترال پاناسونیک میباشد .

هشدارشرکت ایده آل گستر صرفا اطلاعات همکاران را منتشر نموده و هیچ مسئولیتی در قبال کالا یا فعالیتی که ارایه می‌نمایند؛ نخوهد داشت.

 

یک نمایندگی معتبر در دزفول

نمایندگی پاناسونیک در دزفول : در پاناسونیک از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در زمینه فروش و خدمات پس از فروش سیستم های ارتباطی پاناسونیک به عنوان نمایندگی رسمی آغاز نموده است .
خدمات این نمایندگی به شرح ذیل می باشد :
_تعمیرات تلفن های بی سیم و رومیزی پاناسونیک .
_تعمیرات انواع فکس پاناسونیک .
_ تعمیرات انواع فکس لیزری  و دستگاه های چند منظوره پاناسونیک .
_ نصب و راه اندازی مراکز تلفن (سانترال) پاناسونیک در ظرفیت های مختلف .
_ نصب و راه اندازی شبکه های کامپیوتری .
_ نصب و راه اندازی دوربین های مدار بسته .
_ فروش انواع تلفن ، فکس ، مراکز تلفن (سانترال) ، دوربین های  مدار بسته پاناسونیک و همچنین کلیه تجهیزات شبکه .

آدرس : دزفول – خیابان شریعتی ، پاساژ ولیعصر ، طبقه اول ، واحد ۲۱۰ تبادار

شماره های تماس :  ۰۶۱ – ۴۲۲۵۰۶۴۸ –  ۰۹۳۵ ۲۵۸ ۰۶۵۶


                                           

نمایندگی فروش محصولات مخابراتی پاناسونیک در دزفول

 

تمامی نمایندگانی که در لیست زیر قرار دارند صرفا در زمینه فروش محصولات مخابراتی پاناسونیک مشغول فعالیت می‌باشند
ردیف >نوع فعالیت نام فروشگاه تلفن فاکس آدرس
1 تلفن/فاکس فروغي 6412242384-6412237020 6412237020 دزفول-خ سی متری شریعتی-جنب پارکینگ
2 تلفن/فاکس/سانترال پارسا نیا 6412223355-6412234454 6412272858 دزفول-خ طالقانی-جنب مسجد عاملی

 

نمایندگی خدمات پس از فروش پاناسونیک در دزفول

 

تمامی نمایندگانی که در لیست زیر قرار دارند صرفا در زمینه خدمات پس از فروش محصولات مخابراتی پاناسونیک مشغول فعالیت می‌باشند
ردیف نوع نمایندگی نوع فعالیت نام فروشگاه نام شهر تلفن فاکس آدرس
1 فروش/خدمات تلفن/فاکس دز پاناسونیک دزفول 6412250648 6412250647 دزفول-خ شریعتی-پاساژ ولیعصر-طبقه اول-واحد 216

 

کلام پایانی 

شرکت پاناسونیک یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده محصولات الکترونیکی در سراسر جهان به شمار می‌رود. حتما می‌دانید زمانی که یک برند به اینچنین محبوبیتی دست پیدا می‌کند؛ سودجویان نیز بیکار ننشته و اقدام به تولید کالاها و محصولات تقلبی و بی کیفیت می‌نمایند و آن‌ها را نام آن برند روانه بازار می‌کنند. متاسفانه این روزها کالاهای تقلبی که به اسم پاناسونیک عرضه می‌سوند؛ بسیار زیاده شده‌اند و تشخیص اصل بودن محصولات این شرکت به سختی صورت می‌پذیرد. شرکت ایده آل گستر به عنوان نمایندگی رسمی شرکت پاناسونیک در ایران، از شما عزیزان تقاضا دارد که محصولات پاناسونیک را تنها از نمایندگی‌های مجاز که زیر نظر اتحادیه مخابراتی مشغول به فعالیت هستند خریداری نمایید.

5 | (1)
تلفن رومیزی پاناسونیک
فکس لیزری پاناسونیک
تلفن سانترال
کارت سانترال پاناسونیک
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x