نمایندگی پاناسونیک جنوب

بسیاری از عزیزانی که به دنبال نمایندگی پاناسونیک در جنوب تهران می‌باشند؛ با شرکت ایده آل گستر آشنایی داشته و نام آن به گوششان خورده است. این شرکت هر چند از نظر جغرافیایی در این منطقه مشغول به فعالیت نیست؛ اما تمامی نیازهای ساکنین جنوب تهران را در کمترین زمان ممکن برآورده خواهد کرد. برای بهره‌مندی از خدمات این شرکت، تنها کافیست با شماره تماس ۰۲۱۸۱۰۱۰ 📞 تماس بگیرید.

شاید تا چند سال پیش تلفن وسیله ای بود که تنها قابلیت شماره‌گیری و پاسخ دادن تماس را داشت و فقط می‌توانست صدا را انتقال دهد. اما امروزه با به‌کارگیری تکنولوژی در این دستگاه قابلیت‌های آن افزایش یافته و فقط محدود به انتقال صدا نیست. تلفن‌ها قابلیت‌های زیادی از جمله منشی تلفنی، حالت سکوت یا شب، شماره گیری مجدد خودکار، کالرآی‌دی گویا و … دارند که می‌تواند ارتباطات را بسیار آسان کند. به‌علاوه دستگاه های جدید ارتباط درون شرکتی و بین شرکت ها را نیز تسهیل کرده اند.

با وجود برندهای زیادی که تولیدکننده تلفن هستند و مدل های زیادی که در بازار وجود دارد شاید انتخاب تلفن چندان ساده نباشد. اما از آنجا که این ابزار ارتباطی کاربردهای خیلی زیادی دارد بهترین کار این است که از برندهای معتبر و شناخته شده خرید کنید. شرکت پاناسونیک یکی از بنام‌ترین شرکت‌های عرضه کننده محصولات مخابراتی و الکترونیکی است که محصولات بسیار با کیفیتی را به بازار جهانی عرضه می‌کند. خوشبختانه این برند معتبر جهانی در ایران نیز نمایندگی‌های معتبری دارد که به فروش محصولات و ارائه خدمات پس از فروش برای آنها مشغولند.

نمایندگی پاناسونیک در جنوب تهران

همانطور که گفته شد ساکنین عزیز مناطق جنوب تهران، می‌توانند کلیه نیازهای خود به محصولات مخابراتی را از طریق ارتباط با شرکت ایده آل گستر برآورده نمایند. فعالیت این شرکت از سال 1382 شروع شده و علاوه بر فروش محصولات مخابراتی، به تعمیر و آموزش نصب و تعمیر سانترال نیز می پردازد. تمامی هموطنان عزیز از سراسر کشور می توانند به این نمایندگی پاناسونیک جنوب شرق غرب و شمالی کشور اعتماد کرده و از خدمات آن با اطمینان خاطر بهره مند گردند.

نمایندگی جنوب تهران

از آنجایی که این شرکت در زمینه محصولات مخابراتی پاناسونیک فعال می‌باشد؛ بنابراین ساکنین جنوب تهران می‌توانند برای خرید انواع محصولاتی نظیر تلنفن‌های اداری و خانگی ( رومیزی و بیسیم ) ، انواع مراکز سانترال کم ظرفیت و پر ظرفتیت، انواع دستگاه‌های فکس، دوربین‌های مدار بسته و ویدیو پروژکتورها به ایده آل گستر مراجعه نموده و از محصولات اصل و اوریجینال پاناسونیک بهره‌مند شوند. برای شناخت بهتر از شرکت ایده آل گستر به عنوان نمایندگی پاناسونیک در جنوب تهران، باید ابتدا با خدمات مختلف این شرکت بیشتر آشنا شویم:

فروش محصولات اورجینال به همراه گارانتی معتبر

محصولات پاناسونیک

برای خرید محصولات الکترونیکیري، اولین و مهم‌ترین قدم، پیدا کردن یک نمایندگی معتبر می‌باشد. در صورتی که شما از یک نمایندگی مجاز اقدام به خرید محصول نمایید؛ می‌توانید از اصل بودن کالای خریداری شده اطمینان کامل داشته باشید. شرکت ایده آل گستر به عنوان نماینده رسمی پاناسونیک در زمینه محصولات مخابراتی ، این اطمینان خاطر را برای مشتریان خود فراهم نموده است؛ که کلیه اجناس خریداری شده در این مرکز به صورت اورجینال و با کیفیت اصل پاناسونیک می‌باشند. عزیزانی که در جنوب تهران سکونت دارند؛ برای خرید محصولات مخابراتی پاناسونیک، می‌توانند با ما در ارتباط باشند.

خرید از نمایندگی‌ها البته مزایای دیگری نیز دارد. یکی از این مزیت‌ها استفاده از گارانتی معتبر و تضمین شده می‌باشد. تمامی محصولاتی که در شرکت ایده آل گستر عرضه می‌شوند؛ با گارنتی یک ساله و معتبر ایده آل تقدیم مشتری می‌شوند. در طول مدت گارانتی، این شرکت به صورت کامل به تمامی بندهای ضمانت‌نامه متعهد خواهد بود.

راه اندازی سیستم‌های سانترال

یکی از مهم‌ترین نیازهای شرکت‌ها و ادارات بزرگ و حتی کوچک، استفاده از یک سیستم سانترال برای تبدیل خطوط شهری به داخلی‌های متعدد می‌باشد. هرچه شرکت یا اداره مذکور بزرگتر باشد؛ به داخلی‌های بیشتری احتیاج داشته و باید از سانترال‌های پر ظرفیت‌تر استفاده نماید. اگر قضد راه اندازی یک سانترال برای مجموعه خود را دارید؛ اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید؛ اصلا نگران نباشید. مشاورین ما در ایده آل گستر به صورت کامل در کنار شما خواهند بود و تمامی راهنمایی‌های لازم را به شما عرضه خواهند کرد. علاوه بر این تیم تخصصی ایده آل گستر بعد از آنالیز دقیق محل کار شما و داخلی‌های مورد نیاز، بهترین پیشنهاد ممکن را به شما ارائه خواهند داد؛ تا هیچگونه هزینه اضافی، بر شما تحمیل نگردد

تعمیر محصولات مخابراتی پاناسونیک

واحد تعمیرات ایده آل گسترساکنین محترم مناطق جنوب تهران می‌توانند کلیه کارهای تعمیراتی خود را در زمینه تجهیزات مخابراتی از قبیل دستگاه‌های تلفن را به شرکت ایده آل گستر واگذار نمایند. یکی از فاکتورهای مهم در زمینه تعمیرات، کوتاه بودن زمان آن است. تیم فنی ایده آل گستر در کوتاه‌ترین زمان ممکن، کلیه تعمیرات لازم را بر روی محصولات شما انجام خواهد داد و از اتلاف وقت شما جلوگیری خواهد کرد. همچنین از آنجایی که شما تعمیرات خود را به یک نمایندگی معتبر سپرده‌اید؛ خیالتان از بابت اصل بودن قطعات به کار رفته در طول تعمیرات، کاملا راحت خواهد بود.

 

 

بخش آموزش

بخش آموزش ایده آل گسترعزیزانی که در منطقه جنوبان سکونت دارند؛ می‌توانند در صورت تمایل از دوره‌های آموزش شرکت ایده آل گستر بهره مند شوند. در این دوره‌ها شما در کنار کارشناسان مجرب شرکت، مهارت‌های مورد نیاز در زمینه نصب و تعمیر سیستم‌های مخابراتی را فرا خواهید گرفت و با دستی پر روانه بازار کار خواهید شد. در سال‌های اخیر بالغ بر یک هزار نفر در دوره‌های آموزشی ما شرکت کرده و تخصص‌های لازم را کسب نموده‌اند. فراموش نکنید به دست آوردن مهارت‌های فنی یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد در جامعه امروزی کشورمان می‌باشد.

 

 

کلام آخر

شرکت ایده آل گستر به عنوان نمایندگی رسمی محصولات مخابراتی پاناسونیک در ایران، همواره هدف و رسالت خود را بر مبنای رضایت هر چه بیشتر مشتریان قرار داده است. اگر شما نیز یکی از مشتریان این شرکت می‌باشید؛ تقاضا داریم که تجربیات خود را در زمینه دریافت خدمات این شرکت با ما در میان بگذارید. هر گونه نظر یا انتقاد و پیشنهاد شما عزیزان، برای ما بسیار ارزشمند بوده و در ادامه مسیر کاری ما، تاثیر مستقیم خواهد داشت. تلاش روز افزون تیم ایده آل گستر زمانی نتیجه مطلوب را از خود بر جای خواهد گذاشت که منجر به رضایت حداکثری شما همراهان بزرگوار گردد.

4.3 | (7)
تلفن سانترال
دوربین مدار بسته پاناسونیک
کارت سانترال پاناسونیک
ویدئو پرژکتور پاناسونیک
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x