تلفن زیمنس گیگاست

تلفن زیمنس گیگاست

از گذشته تا کنون تلفن یکی از مهمترین ابزار های ارتباط است. این دستگاه در طی گذشت زمان همگام با پیشرفت تکنولوژی تغییرات چشمگیری داشته. تا چند سال پیش تلفن ها معمولا فقط قابلیت شماره گیری و پاسخ دادن به تماس را داشتند.

تلفن های سابق سنگین تر بودند و تنوع زیادی نیز نداشتند. اما امروزه تلفن ها چه در انواع بیسیم و چه در انواع رومیزی تنوع بالایی دارند و با وجود قابلیت های متنوع انتخاب را برای کاربران راحت تر کرده اند. قابلیت های زیادی نیز برای تلفن ها تعبیه شده که می تواند فراتر از یک تلفن برای کاربر عمل کند. برند های مختلفی در زمینه مخابرات و تولید تلفن مشغول به فعالیت هستند که برند زیمنس ( که چند سالی است با نام تجاری گیگاست فعال است) یکی از معروفترین این برند ها است.

تلفن زیمنس گیگاست

 

تلفن زیمنس – مقر اصلی این شرکت در آلمان است و بیشتر تلفن های ساخت این برند نیز در کشور آلمان تولید می شود. محصولات این برند در ایران کاملا جا افتاده است و با وجود کیفیت بسیار بالا و قابلیت های خوب آن توانسته فروش بسیار بالایی را در بازار داشته باشد. گیگاست تولید کننده تلفن های DECT می باشد. این شرکت حدود 1250 کارمند و فعالیت فروش در حدود 70 کشور دارد.

تلفن های این برند با طراحی های مدرن و ظاهری شیک می تواند هر مخاطبی را در نگاه اول جذب کند. علاوه بر زیبایی ظاهری قابلی های متنوعی که برای این تلفن ها در نظر گرفته شده می تواند مخاطب را برای خرید جذب کند.

از جمله امکاناتی که این تلفن ها دارند قابلیت منشی تلفنی، روم مانیتورینگ، افزایش تعداد گوشی بیسیم، قابلیت تاچ یا لمس صفحه نمایش، وجود سیستم عامل اندروید و محافظت در برابر آب و گرد و غبار است.

Gigaset با تکنولوژی DECT و Cat-iq، رهبر بازار اروپا است و انواع وسیعی از تلفن های بی سیم (900 مگاهرتز، 2.4Ghz و DECT) را ارائه می دهد.

4 | (2)
Not Found!
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x